onsdag 12 september 2012

Människan blir Matte

Den 2 juli lastade My mig på transporten och så for vi iväg. Jag var lite fundersam var men det visade sig när vi stannade att människan stod där. Vi gick in i ett stort rött hus där vi gjorde en massa konstiga saker och en grön kille stoppade fingrarna i alla hål jag har. Det sluta med att jag blev jättesnurrig i huvudet och nästan somnade och jag blev fotad - på benen. Är människor konstiga eller.... När vi var klara så kom människan fram och gav mig en kram och sa att hon nu var min Matte... undrar vad de kan innebära.....

Det hände inte så mycket konstigt, Matte lassade mig på transporten och vi åkte hem till My igen och jag fick komma ut till polarn i hagen.

Matte sa något om att hon skulle åka bort med någon Kolle och att hon skulle komma och hämta mig om 2 veckor..... vad nu veckor är???? Och vaddå hämta... ja ja jag käkar vidare så reder sig nog resten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar